Met het dienstverleningsdocument weet je wat je ongeveer aan kosten kunt verwachten. Het gaat wel om de gemiddelde kosten. In individuele gevallen kan de rekening hoger of lager uitvallen. Vraag daarnaar bij onze adviseur.
Het dienstverleningsdocument is een belangrijk hulpmiddel. Wij zijn verplicht het jou te geven voorafgaand, tijdens of na het eerste oriënterende gesprek, maar in elk geval voordat wij jej een advies geven. Hij is ook verplicht om het dienstverleningsdocument op onze website aan te bieden.
Bij ons zijn er vier verschillende type dienstverleningsdocumenten, gericht op:
Het dienstverleningsdocument is een handig hulmiddel om de juiste vragen te stellen aan ons. Vraag bijvoorbeeld :
- Welke diensten krijg ik en tegen welke prijs?
- Wat doen jullie bijvoorbeeld voor mij om een hypotheek af te sluiten?
- Wat doen jullie niet?
Met behulp van het document kun je goed doorvragen om misverstanden in de toekomst met ons te voorkomen.